
Cardriven, dat ben ik, Peter, al ongeveer heel mijn leven lang. Al die tijd kijken, onderzoeken, leren en experimenteren.

- Spelen met autootjes.
- Skelteren (skelter aanpassen, aanhangers eraan enz).
- Spelen met Lego.
- Nb ik weet nu nog welke auto mijn juffrouw op de kleuterschool reed…..

Als er iemand duwt is het net een echte auto..!


Dubbelfiets: 2 fietsen naast elkaar
- Veel eigenbouw auto’s, vrachtwagens graafmachine’s enz maken van het eerste technisch Lego dat toen te krijgen was (het moest precies werken zoals in het echt..).
- Met de fiets naar een druk kruispunt en daar auto’s kijken.
- Met de fiets naar een zandafgraving en daar kijken naar shovels, graafmachine’s en vrachtwagens.
- Fiets aanpassen voor het rijden in het zand (mountainbikes bestonden nog niet).
- Dubbelfiets maken (twee fietsen naast elkaar), hiermee heel veel oud papier vervoerd.
- Enkele brommers gehad, uit elkaar, repareren en weer rijden (sneller..).
- Naar trialwedstrijden voor 4x4 auto’s.
- Lid geworden van een locale 4x4 vereniging.

18-27 jaar:
- Rijbewijs gehaald, eerste autootje gekocht.
- Snel daarna: Unimog gekocht, om te sleutelen en terrein te rijden.
- Na de Unimog volgde een hele reeks Land- en Range Rovers. Fijne auto’s en ook veel sleutelen..
- MTS en HTS autotechniek met succes doorlopen. (Voertuigtechniek met specialisatie bijzondere voertuigen om precies te zijn).

Brommer helemaal uit elkaar


Unimog
27 jaar-nu:
- Gewerkt bij o.a. DAF en Spierings Kranen.
- Veel gesleuteld/veranderd/geëxperimenteerd aan mijn Series 2 Land Rover.
- Veel terrein gereden en ook behoorlijk wat andere evenementen bezocht, vooral voor klassieke auto’s.
- Start van het bedrijf Cardriven, van en voor de klassieke auto liefhebber. Voor diegene met een klassieke auto en bijzondere wensen en daarvoor iemand zoekt die buiten de gebaande paden denkt en ook uitvoert! Niet te maken bestaat bijna nooit….!